10

Ja, nu har jag precis vaknat. Den äckliga bakfyllan från i går har runnit av mig så jag är rätt nöjd. Ja, som sagt, i fredags kom Michelle in till mig. Vi visste inte alls vad vi skulle ta oss till och klättrade lite på väggarna. Sen yrar vi med Sonny och han säger att vi ska komma dit och dricka, ofc är vi på och drar dit. Sitter där och groggar ett tag sen yrade jag upp SockaConny så vi drog till hans polare vid Bingeby, sen tog vi taxi till han och satt och drack vin. Sen bar det av med taxi tillbaka till Sonny igen. Vaknade upp jävla bakfull, så vi gick ner på stan och åt lite sen vidare hem till mig och låg och dog i sängen. Sen vid typ 7 lämnade kärringa mig, sen låg jag och tyckte synd om mig själv resten av kvällen ungefär. Jaja, vad jag ska ta mig till i dag har jag dock ingen aning om. Antagligen inget, drygt eftersom jag redan börjar känna av rastlösheten.

Kommentarer
Postat av: Michélle

Haha roligt att jag minns fram tills vi skulle dra från sockaConny, sen minns jag inget mer!

Vi kan ju hänga i morron om du vill. :)

2008-12-21 @ 12:06:56
URL: http://miiichellle.blogg.se/
Postat av: Michélle

Jo det tycka jag! ;D

2008-12-21 @ 12:10:04
URL: http://miiichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0