13

Nu sitter jag i min säng med datan i knät, ser på parlamentet, lyssnar på gaymusik och tog just en härlig snus. Det är väll rätt mys, smått uttråkad bara. Jag vill göra nått kul, men i morrn ska jag iaf umgås med Michelle, det är alltid trevligt. Är jävla festsugen, men verkar rätt dött. Ja, snart är det nyår iaf. Då brukar iaf folk vara lite festsugna iaf, så att säga! Jul är däremot inget jag ser framemot överdrivet. Men men, gör mig inte så mkt ändå. Ser inte det som nån större grej. Jaja, jag får väll hoppas det blir en trevlig helg iaf. För alla.

Kommentarer
Postat av: Michélle

Haha! :P

Jo alla är döda, var fan är partyt liksom?

2008-12-19 @ 11:18:05
URL: http://miiichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0