14

GRATTIS MICHELLE SOM KLARAT SIN UPPSKRIVNING! Ja, jag blev väckt precis av en väldigt glad michelle som klarat sin uppskrivning, vanligtvis brukar jag få damp om nån väcker mig men det kunde jag ju inte få nu! Så ett stort jävla grattis till henne, nu är der bara uppkörningen kvar sen är det ditt! Ja, nu är hon iaf på väg hit så vi ska hänga lite. Jag är ännu asförkyld men jag hoppas det bli bättre snart, sov som ett luder i natt med, dvs inte bra. Drömde en massa och låg och snurra sen ringde det typ vid 1 så då vakna jag sen har de bara vart massa snurr. Hue hue hue, tack hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK! :D

2008-12-17 @ 19:13:28
Postat av: Michelle

:D

2008-12-17 @ 19:13:48
URL: http://miiichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0