15

Igår drog jag hem till SockaConny, vi såg mest filmklipp och sånt, tog några öl. Sen gick jag till Sonny, han var med i ännu ett nördcommunity, så att säga. Baha! Nu kom jag precis hem och jag skulle typ kunna skita på mig för jag har blitt så jävla förkyld. Min hals är totaldöd, usch! Så nu när jag kom hem har jag fått min kallelse till min gastroskopi, den ska äga rum onsdag den 7 januari kl 10:30. För att citera en liten del av brevet
"Undersökningen sker med ett böjligt instrument som via svalget förs ner i magsäcken. På så sätt kan matstrupen och magsäcken undersökas inifrån och prover från densamma tas,"
Låter ju väldigt trevlig! Men men, det är ju värt att göra om dom hittar nått så jag kan få ett slut på allt jävla illamående.
Önskar bara att jag hade fått göra det för typ 2 år sen när jag började söka hjälp. Och om dom inte hittar nått nu, ja, vafan ska man göra då?

Kommentarer
Postat av: amanda

Lycka till !

2008-12-16 @ 14:34:34
URL: http://mankaboom.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hah sockaconny varför kallas människan så?:-P Va skönt att du äntligen har fått en tid, hoppas dom hittar vad felet är.

2008-12-16 @ 16:12:55
URL: http://miiichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0