blä väll

Nu kom jag precis hem från en eftermiddag på stan med mamma och Vevvsi. jag har nu köpt klart julklappar till alla utom mamma, känns rätt skönt. Usch, vad jag inte tycker om jul och all julhysteri! Köpte även lite godis till mig själv, en två ansiktsmasker, ett par skor från barn avdelningen på Kappahl (jävligt söta och det är faktiskt bra att ha små fötter ibland, haha) sen köpte jag garn och sticknålar, så nu ska jag lära mig sticka eftersom jag glömt bort hur man gör. jag tror det kan vara bra stresshantering för mig att ha något sånt att göra. Well well, igår var jag hemma vid Christoffer med han och Sebbe, vi såg på Fäbojäntan och drack några öl, det var trevligt. Vad man ska hitta på i kväll är dock ett mysterium, jag är så jävla festsugen men alla är som vanligt döda, jävligt tråkiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0