klinte wtf

Jippi, ännu en måndag i Klinte fylld med kursen engelska B. Mindre kul, men jag har iaf fått något gjort i dag! Väldigt duktigt av mig, nu ligger jag en uppgift mindre efter. Har ännu 3 stycken till som jag ligger efter med tror jag, mindre bra. Men jag ska försöka bli klar. Jag hoppas dock hon godkänner mina uppgifter jag lämnat in nu, kan ju va kul och veta eftersom vi bara har en gång kvar efter i dag, så jag lär ju inte hinna göra om en massa eftersom jag redan har fullt upp med andra uppgifter. Jaja, inte mycket jag kan påverka just nu. Nu går bussen till stan om cirka en halvtimme, skönt, för jag vill hem. Inte för att det finns nått att göra där, måste ännu förbi mamma och hämta alla mina saker innan jag kan ta mig hem till Slite. Funderar dock på att stanna hos mamma, då slipper jag iaf vara helt jävla ensam.
Jag återkommer.
Btw, jag har köpt en ny kula till tungan, väldigt fin Den är röd med en svart stjärna i. Jag har precis bytt till den, tackhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0