mfmfmfmfmfmfmfmf

mf, vad jag är trött på alla jävla pissluder. Och för er oallmänbildade betyder det både killar och tjejer! Inte för att jag vet om nån läser eller inte, bryr mig väll inte så mycket heller. Det är skönt att skriva av sig, t om för mig som hatar att skriva. Jag är som sagt jävla trött, på ungefär, allt, alla och mig själv! Jag vet inte om det är mig det är fel på eller bara allt och alla andra. Jag gissar på båda två, inget jag egentligen orkar reflektera över. Jag kommer aldrig komma fram till nått ändå. Jag har dock starka misstankar om att jag är dömd att misslyckas, med det mesta. Jag skyller inte det på någon annan utan bara på mig själv. Jag har inte ens ork till att ta tag i mig själv, så det finns inte mycket att göra. Som Michelle konstaterade, är jag en sorglig människa. Jag vet om det själv, men jag orkar inte göra ett dugg åt det. Jag blir bara mer och mer sorglig tror jag. Snart orkar väll ingen med mig länge, så är det alltid. Jag klandrar ingen, för det mesta orkar jag inte ens med mig själv.
Nu har jag nog skrivit nog med emoinlägg för just nu, tack hej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst, detta kanske inte var det roligaste inlägget att läsa, men det är ganska trevligt att se vad du har för dig nuförtiden. Var galet längesen vi sågs å jag måste erkänna att jag saknar dig och Vevvan asså. Vore grymt att ta upp kontakten igen!

Massa kramar från halvkusinen <3

2008-12-02 @ 17:43:12
URL: http://ordberoende.blogg.se/
Postat av: Michélle

Jag sa mest på skoj att du var en sorglig människa:P Jag är ärlig, men jag skulle inte säga något sånt om jag visste att det skulle få dej att ble nedstämd, jag tyckte det var kul när jag gissade rätt. Förstår du hur jag menar??

Jaa man vet inte om man ska skratta eller gråta när folk skriver en massa skit, så vågar dom inte skriva sitt namn. :O

2008-12-02 @ 20:22:51
URL: http://miiichellle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0