öh

Nu är jag hemma hos mammi, det är mysigt. Jag funderar seriöst på att flytta hem igen. men eftersom jag är en sån jävla periodare kan ju mina problem med bussen komma tillbaka när som helst. Just nu är faktiskt bussåkandet inte så hemskt, vilket är väldigt skönt. Och jag får försökas glädjas åt det eftersom jag vet att det kan komma tillbaka när som helst. Inte säkert att det gör det, men det finns stor chans. ja, iaf, jag är smått död. Åkte till skolan och åt i princip sen åkte jag hit. Hade ingen ork att koncentrera mig, ska dock försöka få lite gjort i svenskan här hemma. Måste fixa engelskan med. Blä, jag har så dålig ork just nu. Jag vill att det här året ska ta slut, så det går åt rätt håll iaf, så att säga. Dvs att det blir ljusare, vår och sommar. Jag tycker inte om mörkret och vintern. Glad är jag dock att den mesta snön är borta, jag hatar verkligen snö som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0