onsdag?

I dag har jag och amanda hjälp till att baka för julmarknaden, vi är väldigt duktiga och för att inte tala om engagerade! Något som det är brist på i vår skola. Ofta för mig med, men nu är jag iaf på! Nu är jag hos mamma, har nu bestämmt mig för att flytta hem igen. Det kommer nog bli skönt hoppas jag. Verkar vara mycket lugnare nu här, brukade va ett jävla liv innan så man verkligen inte ville vara här. Men nu vill jag det. Nu väntar jag på mat, det ska bli fint för mig. Åt en jävla massa lussekatter och framförallt kola idag, vilket var jävla gott. Men är dock vrålhungrig igen, as usual. igår var jag så jävla förbannad, som alla som var på msn och facebook antagligen märkte. Är fortfarande arg, men just nu är det lugnt. Det kommer väll tillbaka senare, just nu är det undantryckt. Men nu blrv jag arg igen för jag började tänka på det!
Skriver möjligen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0