confession

Jag får panik av tanken på att bli "vuxen", att bli en riktig "Svensson" Dvs, skaffa tråkigt jobb, man, barn, hus, bil och allt som hör till. Ha par middagar typ nångång om året som i stort sett är ens enda umgänge utan för jobbet, aldrig göra spontana och roliga saker. Typ bara bry sig om gardin val, och bara tråkiga saker aldrig göra något som är kul för en själv. Och det värsta av allt jag kan tänka mig att jag ska tycka sånna saker är roliga! Jag får ångest av att höra på sånna där vuxna svenssons prata om sina liv, som verkar så oerhört tråkiga och händelselösa!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det blir värre när du fyller 18 (Y)

2008-11-29 @ 22:18:04
Postat av: Anonym

Bara för att det går en månad tror jag inte det ändrar sig ett dugg. Jag får väll lika mkt panik för det nu som då. Jag kommer ju inte direkt vara helomvänd om en månad bara för att det råkar vara månaden jag fyller år.

2008-11-29 @ 22:21:44
URL: http://vorsicht.blogg.se/
Postat av: John Norrby

Det blir vad man gör det till. ;-)

Ifall du hittar en karl och reser jorden runt 30 gånger så är väl inte det helt fel?

2008-12-01 @ 16:38:15
URL: http://www.johnnorrby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0