trött väll

Nu vaknade jag precis, vill verkligen inte gå upp. Det är mycket skönare att gosa i sängen med datan. Jag har ont i halsen, men det brukar bli bättre framåt dagen. I dag ska vi prova studentmössor i skolan, hoppas det finns tillräckligt små för mitt lilla huvud. Borde det göra, annars är det ju diskriminering mot oss småväxta. Jag menar, det finns ju gigantiska då borde det finnas små. Damp på mitt alarm, är så förbannat jävla trött på den signalen, kan ju bero på att jag har typ minst 3 alarm om dagen. Glömmer bort piller och saker jag ska göra annars, min uppmärksamhet och mitt minne är inte alltid det bästa. Well, åker till Stockholm senare i dag, det kommer nog bli en mysig helg och nykter(!) Inte ofta det händer, nej. Jag är dock jävla fest sugen, skulle behöva dra i min några stänkare, men men, jag får väll va lite nervspattig och klara mig till nästa helg, så att säga. Kan nog va bra träning för mig att ta det lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0