Well well well

Nu är jag hemma vid Mamma, ser Project Runway, väntar på att Top model ska börja, även båda är gamla avsnitt som jag redan sett är det kul att se. Jag har en svaghet för sånna smått löjliga realityserier. Ja, mitt samtal gick väll bra, ska dock bli remitterad till vuxenpsyk nu ist, jag vet, jag låter som ett galet psykfall. Vilket kan väll stämma till viss del, så att säga. Men men, det känns väll mindre kul, nu när jag äntligen hittat nån som jag kan prata med. Jag blir alltid runt flyttad, nu är det tredje gången på mindre än ett halv år. Men jag hoppas det blir bra, fick läsa remissen som var väldigt detaljerad så jag ska slippa dra allt ihop igen. I kväll ska jag tvätta och börja packa så smått eftersom jag åker til Stockholm i morrn, ska träffa Pappa och Gabbs. Jag var även på stan efter mitt samtal, köpte en jätte söt klänning, med en tillhörande bolero och ett par skit snygga örhängen till Gabbi, hon fyller ju 10 nu den första december så det fick bli att köpa både födelsedagspresent och julklapp till henne. Till pappa köpte jag ett par tofflor i julklapp, haha. Blir kanske till att köpa nått mer om jag hinner. Han kan ju aldrig säga vad han vill ha så, och jag har jordens sämsta fantasi. Jaja, kanske uppdaterar senare.
Btw, jag var ju bättre än jag trodde på det här. Trodde inte jag skulle ha något att skriva. Kanske blir min nya grej, haha! Jag har inget liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0