dizzy

Ja, som sagt har jag fått nån jävla infektion i min kind efter en liten bit incident i går morse. Jag ser ut som ett jävla spektakel då högra kinden är så sjukt svullen och jag ser ut ha påssjukan på den sidan. Skulle platsa väldigt bra i en freakshow, blir nästan rädd när jag råkar hamna framför en spegel. Jag mår också exeptionellt dåligt, är helt yr och har också en del motorik problem, kan knappt stå + att jag inte kan äta för kinden gör så förbannat ont. Jag förstår inte hur jag lyckas med allt. + att jag är jävligt trött och arg. eller arg vet jag inte, jag kan inte bestämma mig. Isf är jag arg på mig själv. Nu ska jag försöka överleva, fast som jag mår nu vill jag nog ligga i lite koma för att slippa känna. Ojojoj, nu blev det jävla jobbigt att sitta. Jag känner mig döende, mamma får fan köra mig till sjukan, ringde sjukvårdsupplysningen i går och dom sa att jag bara skulle ta smärtstillande. Men det här är fan inte normalt. usch för precis allt, nu blev jag ett stort emo. Jag mår också jävlligt illa och är sjukt hungrig. Tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0