tard

Ja, min infektion är ännu kvar. Svullnaden har gått bort men den har dock ersatts med extrem smärta så jag kan inte äta och knappt dricka. Har inte ätit klokt sen i fredags och i dag har jag inte ätit alls. Drack lite yoghurt genom sugrör i morse och i eftermiddags under stor smärta, lyckades faktiskt få i mig lite soppa med hjälp av sugrör nu också. Det är det enda sättet som det ens går att få in i munnen eftersom jag knappt kan öppna den, kan knappt prata heller. Jag är så sjukt hungrig iaf. Inget av dom smärtstillande krämerna man skulle ha i munnen hjälper, inte tabletter heller. Äter penicillin men om smärtan inte blitt bättre i morrn måste jag tillbaka till doktorn så dom kan göra något för jag måste ju äta. Jaja, jag hoppas jag överlever det här. Tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0