I'M BACK!

Wow, nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev! Ska försöka ändra på det nu. Jaja, jag och Lisis jobbar  och står i (dricker kaffe på lyftet i en timme innan vi påbörjar något räknas faktiskt!) Har väl jobbat nu större delen av sommaren, har såklart hunnit med att festa en del också, en hel del trevliga utekvällar har det bjudits på och mycket trevligt sällskap. I dag ska jag jobba 16-20, jobbar lör-sön också sen är det inge mer jobb i sommar, skönt! Efter jobbet i kväll tänkte jag, Lisis och Maria ha kräftis även fast ingen av oss är något större fan av kräftor men vi ska iaf pina i oss var sig en, för saken skull. Dock blir det inte någon större skiva eftersom vi 3 är dom enda deltagarna, haha. Feel free to join us, baha. Sen blir det väl kanske utgång eller något, vi är öppna för förslag! Ja, och nu är det inte länge tills jag flyttar till England, åker den 31 augusti, så det är väl cirka 3 veckor kvar. Ska även åka till pappa mellan den 12-23. Hm, börjar bli lite småstressad över flytten, men ser såklart också fram emot det.. Well then, kommentera skiten nu då, så jag inte tappar tråden igen, så att säga!
Btw, jag höll på att slå ihjäl mig i duschen i dag. Halkade till men lyckades med tur i oturen slå in min onda armbåge i väggen och lyckades få fatt i kanten. Det är nog bäst jag inte har den oranga tröjan i dag, jag vill inte dö! Eller så har jag den så är jag beredd på att allt går åt fan.
Ps. Lisa, glöm inte att ha mittbena i dag på jobbet! Ds.

Kommentarer
Postat av: Murmur

Då kanske vi ses i England.

=)

Maybe I'll be there.

//L

2009-08-08 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0