Slit och släng!

Ja, vår kräftskiva i går var mycket trevlig. Såklart hade vi mer alkohol än mat, så lite på lyset blev vi allt! Vi hade fina hattar och allt, så vi åt och drack sen gled vi till O'learys vilket var trevligt. Sen var det massa yr, kom i säng rätt sent (eller tidigt med tanke på att det var morgon) sen upp och jobba i dag. Blev dock inte så mycket verkstad på jobbet i dag, både jag och Lisa var rätt slitna. Jag lyckades få med mig kameran så vi tog lite heta bilder när vi låg döda på marken under en paus och när vi halvlåg uppe i personalrummet på Lyftet, väldigt ohett! Nu kom jag precis hem och väntar på att Kniven med familj ska komma hit och grilla med oss. Det blir nog trevligt, hoppas jag. Tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0