ja

Nu har jag precis ätit, är helt slut. Var på teorikurs förut, och innan dess hängde jag hos Amanda. Vi skulle äta lite så medan jag skulle vänta på att mackan i micron skulle bli klar tänkte jag att jag skulle se hur många varv jag skulle hinna snurra på dom 30 sekunderna den skulle vara inne, jag klarade 20 varv, andra gången skulle jag se hur många knäböj jag hann med, det blev 21 st och tillslut, sista gången testade jag hur många gånger jag kunde hoppa på ett ben på 30  sekunder, det blev 42 gånger. Och mitt hoppande på ett ben filmade även Amanda, det såg för jävla fult ut, såg ut som en utvecklingstörd kyckling ungefär. Ja, och i kväll lär jag väll få sitta här och glo, men vad ska man göra då?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tyckte dock att du såg ut som en väldigt söt utvecklingstörd kyckling :P

2009-02-17 @ 20:14:25
URL: http://mankaboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0