o

nu har jag precis vaknat, skönt att ha fått sova. Inte för att det spelar nån roll hur mycket jag sover, jag känner mig död hela tiden ändå. Lyssnar på lite gaymusik, förbannar min satans hosta som aldrig går över och tänkte ta mig i kragen snart och hoppa in i duschen. I dag ska jag väll göra ingenting, mindre kul. Känner redan att jag börjar bli rastlös, som sagt så blir jag alltid det så fort jag är ensam för det är nånting jag inte klarar av. Jag fastnar alltid i massa tankespiraler, en av mina specialliteter faktiskt. Sen blir jag bara mer och mer fucked up. Jag återkommer väll senare med ett klagoinlägg om min uttråkning..
PS. Död åt facebook som inte funkar. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0