.

Jag har ju inte skrivit på ett tag, har inte orkat helt enkelt. Nyår var trevligt. I helgen var jag på krogen med Michelle, amanda och Sofia. Det var också trevligt. I måndags var jag och Kniven på Wallers och skulle ta ett glas, vilket ledde till flera, sen gick vi till Bolaget där det dracks mer. Sen slutade det med massa sprit och efterfest till cirka 6 på morgonen, men så kan det gå ibland. I dag har jag gjort min Gastroskopi, det gick bra men var väldigt äckla. Dom skickade i väg nått test dom tog från magen så jag får väll veta resultatet nångång framöver. Btw, i dag kom mitt nya leg men jag orkar inte hämta det, så det får bli i morrn om det orks. I morrn börjar också skolan, jag vill verkligen, verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0