i wanna be on top!


Nu ser jag på topmodel, fast jag har sett den säsongen, men som sagt, jag tycker det är kul att se igen. I dag har jag köpt denna söta klänning som vi ser ovanför, sen var det teorikurs. Fick massa uppgifter till nästa gång, sen har jag massa läxor från min IV kurs. BLÄ. Fattar inte hur jag ska hinna när dom säger att vi ska få uppgifter till varje onsdag, då hinner jag ju inte plugga till teorin också, eftersom det är typ den enda dagen man har energi till att ens försöka åstakomma något. Huehuehue. Jag orkar inte när det blir för mycket press, eftersom jag är väldigt icketålig för det. Då kollapsar jag totalt och det är jag livrädd för, att jag ska bli som förr. Jag har fått nått jävla nyck nu och vill typ gifta mig, eller ja, kanske inte gifta mig. Men göra nått drastiskt, eller utsätta mig för nått äckla förhållande eller nått, bara för att göra något! Eller vad fan som helst, rastlösheten är stor och ensamhetskänslorna är stora. Nått måste göras, vet som vanligt dock inte vad!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi får träffas någon dag och plugga teori!!!

2009-01-14 @ 10:49:02
URL: http://mankaboom.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag sitter och kollar på det nu. bara så att du vet går det en massa repriser på söndagar, om du missat något program elr något :P

2009-01-18 @ 18:16:21
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0