monday

Usch för måndagar. Jaja, i dag har jag vart i klinte sen åkte jag hem en sväng sen har jag  vart på körlektion. Det gick bra iaf. Ja, för att sammanfatta helgen så i fredags kom Michelle till mig, vi gjorde mat och tog ett par öl. Sen drog  vi vidare till Conny och hängde med han och Jonas ett tag, sen drog jag, Michelle och Conny på O'learys sen vidare till Lillebror, det var trevligt fram till nån mongocpäckel kille var dum i huvet. På lördagen låg vi hemma vid mig och dog lite. Sen åkte hon hem, då kom Rasmus till mig och vi tog ett par öl sen åkte jag ner till Bistro för att hänga med Sonny, sen gick vi ner till Lillebror där det blev lite strul så vi fick gå upp till Bistro igen och fick gå ut bakvägen, sen åkte vi hem. Ganska trevligt, bortsett från vissa incidenter, så att säga. I morrn är det Klinte igen, sen  blir det väll hem, kärringa ska med. Så ska vi packa och så, för på onsdag blir det kryssning. Hoppas det blir kul, har aldrig vart på det så jag ser framemot det väldigt mkt! Kommer hem igen på torsdag natt, lär ju vara lagom död. Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0