disgusted

Get it together!

Min hosta är jävligt äcklig, den stör mig och den går aldrig över. Jag saknar mina älsklingar och jag tycker det är så hemskt att det ska behöva vara så jävligt att min hjärna är så fucked up att det blir så jobbigt så att jag inte kan träffa dom så ofta, det är helt sjukt. Jag borde bara ta mig i kragen och göra det.. Lättare sagt än gjort kanske. Men jag vill verkligen klara av det, nu är det iaf inte så länge kvar, men man vet aldrig, då kan det vara försent. Jag vet att man inte ska tänka så, då blir man totally fucked up, men ibland kan jag inte låta bli att göra det ändå. Jag hatar också att jag är så dålig på att höra av mig till dom också, jag önskar att jag vore bättre på det.. Jag måste bli det! Jag hatar att vara ifrån dom jämt. Usch, jag hatar verkligen att sitta hemma, jag tänker alldelses för mycket och ger mig själv så mycket skuldkänslor. Eller det vet jag att jag borde i detta fall, men det tär så förbannat. Jag får helt enkelt försöka göra något åt det ist för att sitta här och klaga.
Btw, så måste jag klippa mig, mitt hår börjar bli förjävligt, i topparna framförallt. Måste påminna mamma om att beställa tid hos frissan. Var säkert 3-4 månader sen sist, usch.
Jaja, nu är jag jävligt rastlös och uttråkad. Tack hej, så länge.
PS. Jag hällde precis saft över hela mig själv. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0