doc.

Nu har jag läst ut min överlevnadsbok, inga större reaktioner än så länge. Iaf, så har jag vart vid doktorn i dag, tog blodprov och prata lite, fick tabletter utskrivna som förhoppningsvis ska få min järnbrist att bli bättre. Orkade inte åka till skolan efter, känns onödigt med  tanke på att jag kommer fram och sen får jag åka hem igen ungefär. I dag ska jag väll bara sitta och glo i väggen antar jag. Känner mig ganska okapabel till att göra större ansträngningar då det känns som jag typ lever i en dimma. Men att sitta ensam här hemma och glo gör ingenting bättre, men det är väll ungefär det jag kommer få göra i dag, mindre roligt kan man tycka. Är redan smått rastlös, usch! Tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0