l

I går var det partaj, vi började smått hemma vid Sonny sen åkte vi bort till Samuel en sväng,  jag ägde ut alla i Gituar Hero, very funny. Sen åkte vi iaf hem till Robban och körde sten-sax-påse i brist på kortlek och efter det begav vi oss till Hamnplan. Jag, robin, sonny och filip fick för oss att cykla från bingan till hamnplan för att taxin var seg, gick dock inge vidare då däcken på båda cyklarna vek sig efter ett par meter, baha. Så vi fick snällt gå tillbaka och vänta på taxin som då hade kommit iaf. På hamnplan var det bra drag, det var kul som fan. Var dock jävligt packad när jag kom hem i natt, hade en förjävlig huvudvärk i morse med, men den är borta nu iaf. I kväll ska vi nog dricka lite igen tror jag, hoppas jag. Vet dock inte riktigt vad som händer. Tack hej.

I just want..

Kommentarer
Postat av: MIchelle

Haha tack:P HAha nej jag vill gifta mig med Torsten!:P

2009-03-28 @ 20:09:52
URL: http://miiichellle.blogg.se/
Postat av: sonka

hade ju skit kul iaf...

2009-03-29 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0