Marketing material

Ibland börjar jag undra om jag är nån sorts masochist, jag gör saker som jag vet kommer orsaka smärta, kanske inte fysisk, men ändå, och jag gör dom om och om igen. Ett exemel;
Jag vet att jag egentligen behöver tvärtom, om man säger så. Men jag kan inte låta bli, jag vill inte ge upp det riktigt än. Men jag vet att det snart kommer dö, inom en snar framtid. Men jag vill hålla fast vid det så länge jag kan, även fast det är det sämsta för mig.
Ibland undrar jag som sagt om jag undermedvetet är så pass självdestruktiv eller om jag bara är stock dum i huvet. Fast nu när jag tänker på det och läser vad jag själv skrivit så inser jag att jag faktikst är väldigt självdestruktiv, jag är ju jävligt elak mot mig själv när jag gör saker som jag vet är dåliga för mig, så att säga.
Nu ska jag äta sen ska jag sitta och glo resten av kvällen, mindre roande. Det är Beck på tv ikväll, det är iaf något.
Tack hej, så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du är självdestruktiv! du skulle behöva nån som är bra för dig!

ta hand om dig!

2009-03-15 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0