men..

Ojojoj, nu måste det vara rekord på hur många gånger jag skrivit på samma dag, grattis mig! Jag har inget liv och skriva om dock, anledningen till att det blir många inlägg är nog ändå just det, att jag inte har nått liv. Nu har jag precis ätit, så jag sitter och lyssnar på mitt älskade System of a down, det var länge sen jag verkligen ängnade mig åt dom på riktigt, och det måste göras med jämna mellanrum, helst ofta, så att säga. I kväll ska jag glo i väggen, suprise suprise va? Inte direkt antagligen, men som nämt i något tidigare inlägg är ingen tvingad att läsa om mitt såkallade liv och mina upprepande inlägg om att jag är uttråkad, rastlös och dyliknande. Just det, jag har också laddat hem "Dead man walking", var jävla länge sen jag såg den, kommer dock i håg att den är sorglig och jävligt bra. Så om jag är på humör så ska jag väll se den. Duscha skulle jag också göra, har vart på väg in i duschen sen jag kom hem vid 3 ungefär, men det har bara inte riktigt blitt av. Men snart får jag väll släpa mitt jävla arsle ur vagnen, så att säga och ta mig dom 2 meterna till duschen. Jaja, nu får det jävlar mig bli av, tack hej..
Ps. Min mobil fuckar ur som fan, jag blir jävligt förbannad på den!
Ps2. Det är snålt med kommentarer på den här jävla bloggen!
DS!

Kommentarer
Postat av: sonka boy

hahahahahaha

2009-03-10 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0