sick a wez

Mamma gav mig för ett tag sen ett häfte om kognitiv beteendeterapi, men eftersom jag är så defensiv ibland så har jag slarvat bort det. Men nu tror jag faktiskt jag borde läsa den, iaf lite. Eftersom dom som kallar sig "professionella" tar sån jävla tid. Och jag kan inte ha det så har längre, det är helt sjukt. Inte för att jag tror att det kommer hjälpa hela min situation bara sådär att läsa det, men det kanske gör mig lite mer förberedd och mer open minded, så att säga när jag väl (förhoppningsvis utan fler runtskickningar) får börja, igen. Det tar sån tid, när jag väl kom i gång så skickar dom i väg mig. Och nu har jag väntat flera månader, då måste jag ju börja om från början eftersom det tar sån jävla tid. Jag kommer aldrig bli av med all jävla skit känns det som. Det fortsätter bara, vården är så jävla korrupt. Det händer ingenting, dom lovar det ena och det andra men håller inget. Jag kan bli så jävla irriterad, och som jag nämnde i ett inlägg för ett tag sen så irriterar jag mig väldigt mycket över den neuropsykiatriska utredningen som tydligen prioriteras, helt utan anledning.
Fyfan vad jag blir stock dum i huvudet av att sitta här hemma och glo, jag kommer bli totalt galen snart och då har jag bara suttit ensam i två dagar, förutom skolbesök då.. Som sagt, som nämdes i ett inlägg från i går så borde jag verkligen skaffa mig ett liv och ett umgänge. Tack hej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

du får höra av dig om du vill hitta på något..

2009-03-17 @ 21:56:23
URL: http://mankaboom.blogg.se/
Postat av: Jenna

Sick a wez! de uttrycket hade jag nästan glömt :)

2009-03-18 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0