Silence

Nu är det tyst, mindre kul. Det borde det inte vara, det är ännu värre än bara, ja, jag vet inte vad man ska kalla det..
Nu sitter jag hemma och ser på Sanningens Ögonblick, ganska roande program men är dock ändå ganska uttråkad. Jag strittade soppa över hela mig själv och köket förut, det var smått kul, men dock mindre kul för Vevvsi som fick torka upp. Jag tyckte att jag skulle göra en liten enkel version av mammas soppa som hon gjorde här om dagen. Såg dock mest äckligt ut och var inte direkt lika god, om man säger så. Och den var också väldigt strittvänlig, så att säga. Tog ungefär en halv portion innan jag insåg att jag också behövde en gaffel ist för bara en sked, mindre lyckat.
I dag ska jag också sitta och glo i väggen, kanske i taket med om jag känner för att slå på stort, så att säga. Tack hej, så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0