sthlm

Ja, i torsdags satt jag, Palle, Marre och Sonny och drack. vi blev fulla och sonny fick för sig att vi skulle åka till Stockholm så sagt och gjort, kl 7 i fredags morse satt jag, Palle och Sonny på båten till nynäs. Åkte hem i går med kvällsbåten, gick direkt till Hp, har festat oavbrutet hela resan. har vart kul, efter Hp i går slutade vi på efterfest vid Jenna till kl 9 på morgonen. Så jag kan ju säga att jag är jävligt sliten nu. Rätt passande med ett doktorsbesök i morgon med andra ord, så man får bekräftelse att man ens lever, så att säga. I kväll vet jag inte vad jag ska göra, glo i väggen antagligen, är iaf Beck i kväll så jag får väll sitta och dryga framför tvn. Tack hej,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0