weekend

I går festade jag med Jenna, Eva, Maris och grannarna hemma vid en av grannarna vid namn Jocke. Sen kom Edvin och hans lilla liga dit, det var trevligt. Jag var för lat för att ta mig hem och jenna bor ju bara några hus längre ner på gatan i från Jocke, så jag sov hos henne. Det var mysigt, i dag har vi kollat på tjockisarna och bantartanten, även känt som "Du är vad du äter". Rätt underhållande faktiskt, sen nu åkte jag hem för cirka en timme sedan. Så nu har jag ätit lite, men är som vanligt ännu hungrig, blir nog dock mat om nån timme så jag får väll hålla mig. Jag återkommer senare, tack hej.

Kommentarer
Postat av: maris

lat gosis :)

2009-03-15 @ 23:03:59
Postat av: Jenna

Ja de va mysigt!

Bantartanten <3

2009-03-16 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0