wtf?

Nu har jag fått kallelse till en neuropsykriatisk utredning, det känns jävligt onödigt att jag ska börja med det eftersom det inte finns några anledningar eller akuta behov av en sån utredning, vilket redan fastställts. Detta kommer bara betyda att jag får vänta ännu längre på att komma dit och göra det jag egentligen ska, jag hade lika gärna kunna gjort den parallellt med min behandling eller vid ett senare tillfälle. Men men, jag vet att dom lever iaf, och att dom vet att jag lever. Dock var det inte på det bästa sättet. Så nu är jag smått irriterad, men inte så mycket dock jag kan göra för att påverka det eller skynda på själva processen eller liknande. Jaja, min kväll kommer väll bestå av sittning här. Kan låta mindre roande, kan stämma väldigt bra men kan också gå så ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du kan behöva lite benzo utskrivet...

väldigt rogivande vi oro i kroppen.

2009-03-05 @ 20:16:08
Postat av: Anonym

benzo är inget att rekomendera då det är starkt beroende framkallande...finns bättre mediciner

2009-03-05 @ 20:47:27
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om sånna utredningar, men du vet jag jag har sakt, benzo är för mesar.. uppåttjack är att rekomendera :D

2009-03-08 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0