på senaste

Min dator har bott i min säng ett tag nu så det har inte blivit av med något bloggande. Men nu har jag en stund över innan lunch. Well, jag har bytt rum, bor numera med Clara, en spansk tjej. Denna helg har spenderats mestadels i Winchester på Alfies och Pianobar, har vart en trevlig helg, är dock lite sliten nu. Har kitchen help men fick sluta tidigare idag, Hoppas Sarah (en av kockarna) sparar min mommy&baby mushroom så ingen äter upp den! Ikväll hoppas jag på Skittles så jag kan få hälsa på  Mjau som bor i puben och se om han fått babymjaus nu. Fan, jag måste tvätta. Tack hej!


Kommentarer
Postat av: Lill sis

jag och mami kommer om 6 dagar WOHO :D

2009-10-20 @ 22:58:31
Postat av: G13

nu kommer du fan hem...

2009-11-06 @ 14:28:52
Postat av: Amanda

Uppdatera mer :D Hoppas att du har det bra!:)

2009-11-12 @ 19:24:56
URL: http://storstadstjejen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0