2

Nu har jag vart här i 2 veckor, scary. Saknar alla babes i sverige ofc, men jag har det än så länge det bra här iaf. I fredags åkte vi till "the pub with the scary dollhead" som jag har döpt den till, vet inte vad den heter men den har ett läskigt dockhuvud på en hylla. Det var trevligt där, sen åkte vi såklart till Tesco för att handla sen hem igen och hänge i clifford. Blev en rätt sen kväll, sov till 17 på lördagen. När jag masat mig ur sängen spenderade jag och Stephanie ett par timmar i soffan tittandes på Jerry Springer, sen åkte vi och bowlade och tog nån öl, vilket var trevligt. Blev dock inte lika sent eftersom jag skulle jobba kl 9 på söndagen. Tesco är stängt i 12 dagar nu så vi vet inte vad vi ska ta oss till, vi måste helt enkelt åka till någon annan affär, usch! Well well, har ett nummer in till huset jag bor i. tackhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0